1 de setembro de 2009

Gerard Butler's mom makes him sweep the floor, wash dishes


Scottish actor Gerard Butler says his mother doesn't treat him like a movie star and tries to keep him grounded by making him sweep the floor at home.

The actor makes regular trips to his parents' home in Glasgow, Scotland, where his mother insists he help out around the house and carry out his share of the chores, reports imdb.com.

"I go home and they (my parents) cook Christmas dinner, and she's like, 'C'mon, give a hand, come on, wash the dishes or put the dishes away'. And I'm like, 'Mum, I am a major Hollywood movie star, I can't be doing this. It's embarrassing'," said Butler.

"I end up on my hands and knees, wiping up the floor," he added.

Em entrevista ao jornal "New York Daily News"
O ator escocês Gerard Butler diz que sua mãe não trata ele como uma estrela de cinema e tenta mantê-lo na terra, fazendo-o varrer o chão em casa.

O ator faz viagens regulares à casa de sua mãe , em Glasgow, na Escócia,sua mãe insiste que deve ajudar em casa e realizar a sua parte das tarefas.

"Eu vou para casa e minha mãe pede para que eu lave louças no jantar de Natal, Vamos lá, dar uma mão, vamos, lavar os pratos.E eu digo assim, mamãe, eu sou uma estrela de cinema de Hollywood, não posso estar fazendo isso. É constrangedor "

Eu vou acabar com minhas mãos e joelhos, limpando o chão ", acrescentou.

Nenhum comentário:

Postar um comentário