3 de setembro de 2009



In Butler's latest film Gamer, which is released this week, he also takes on the role of producer for the first time.

He described how he was hit by shrapnel while making the science-fiction thriller, which also stars Amber Valetta as his estranged wife and Michael C Hall, from Dexter.

The film is about ex-soldier Kable, who is given a chance at freedom after being falsely imprisoned by taking part in an on-line killing game.

Butler said: "I'm amazed no one was killed making this movie because it felt very dangerous. You see that on screen.

"I was hit by flying debris. I fell down stairs. One day, I fell through a car, connected some flesh with jagged metal for real and scraped up my entire back.

"You get little injuries but you move on. It's part of the adrenaline."

Butler said his body is a record of every injury he suffered in the making of every role.

He explained: "Honestly, I'm like a football player at this point.

"By the time I do hit 40, I will point out all my scars and say to friends, 'This is the one from Gamer ... This is from 300'.

"For Reign Of Fire, I did a fire scene and coated my body with gel. I got second-degree burns on the back of my neck."

Butler's next role after Gamer is in Law Abiding Citizen, with Jamie Foxx and Oscar nominee Viola Davis.

He said: "I had a scene where these flames crawl up a wall behind me. That was my
scariest movie moment."
No mais recente filme de Butler Gamer, que é lançado esta semana, ele também assume o papel de produtor pela primeira vez.

Ele descreveu como ele foi atingido por estilhaços, tornando o suspense de ficção científica, que também Amber Valetta, como sua ex-esposa e C Michael Hall, de Dexter.

O filme é sobre o ex-soldado Kable, que é dada a chance de liberdade depois de ser falsamente preso por participar em um jogo de matar on-line.

Butler disse: "Eu estou surpreso que ninguém foi morto fazer este filme porque me senti muito perigoso. Você vê isto na tela.

"Eu fui atingido por estilhaços. Caí escadas. Um dia, me apaixonei por um carro, conectado com um pouco de carne de metal recortada e raspou minhas costas inteiras.

"Você ganha pouco de ferimentos, mas tem que seguir em frente. Faz parte da adrenalina."

Butler disse que o seu corpo é um registro de todas as lesões que sofreu na confecção de cada papel.

Ele explicou: "Honestamente, eu sou como um jogador de futebol neste momento.

"Quando completar 40, eu vou apontar todas as minhas cicatrizes e direi aos amigos," Este é o de um Gamer ... Isto é de 300.

"Para Reign Of Fire, eu fiz uma cena de fogo no meu corpo e revestidos com gel. Tenho queimaduras de segundo grau na parte de trás do meu pescoço."

O próximo papel de mordomo, depois do Jogador está no cidadão cumpridor da lei, com Jamie Foxx e indicado ao Oscar, Viola Davis.

Ele disse: "Eu tinha uma cena em que estas chamas vinham até uma parede atrás de mim. Esse era o meu momento mais assustador do filme."

Nenhum comentário:

Postar um comentário